הרמטכ"ל הבא של ישראל: האלוף גדי איזנקוט • צפו

    קובי פינקלר | צילום: ויקיפדיה No Comments on הרמטכ"ל הבא של ישראל: האלוף גדי איזנקוט • צפו
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האלוף גדי איזנקוט הוא הרמטכ"ל ה -21 של ישראל, כך החליטו שר הביטחון משה (בוגי) יעלון וראש הממשלה בנימין נתניהו.

    איזנקוט יחליף את הרמטכ"ל גנץ כבר בחודש אפריל הקרוב, וסגנו יהיה יאיר גולן.

    ההחלטה התקבלה לאחר שבשבועות האחרונים קיים שר הביטחון סדרת התייעצויות עם ראש הממשלה נתניהו, והשניים נפגשו עם שלושת המועמדים המובילים למספר ראיונות בטרם קבלת ההחלטה. במקביל התייעץ יעלון בנושא גם עם הרמטכ"ל גנץ ושורה של בכירים לשעבר בצה"ל.

    ראש הממשלה נתניהו התייחס להחלטה ואמר כי "האלוף איזנקוט נבחר מתוך קבוצה מצוינת של אלופים להוביל את צה"ל מול האתגרים הביטחוניים המורכבים שמדינת ישראל ניצבת בפניהם. בשם אזרחי ישראל, אני מאחל לו בהצלחה".

    שר הביטחון יעלון אמר כי "ההחלטה הייתה בין מועמדים מצוינים, ראויים ומנוסים. אני סבור כי האלוף גדי איזנקוט הוא האיש המתאים בעת הזו להוביל את צה"ל בשנים הבאות. אני מכיר את האלוף איזנקוט שנים ארוכות, והוא מביא עמו מקצועיות, יכולות פיקוד ומנהיגות גבוהות, תבונה רבה, אחריות ושיקול דעת".

    עוד הוסיף יעלון כי "מדינת ישראל וצה"ל יעמדו בשנים הקרובות בפני אתגרים ביטחוניים מורכבים ביותר בכל הגזרות, לאורך הגבולות, בתוכם ואף הרחק מהם, ואלוף גדי איזנקוט הוא הקצין הראוי ביותר ליטול את המקל מידיו של הרמטכ"ל בני גנץ, ולהוביל בשנים הקרובות את צה"ל בהתמודדות עם אתגרים אלו".

    "לאלוף איזנקוט ניסיון קרבי ופיקודי רב, והוא עבר בתחנות משמעותיות במהלך מסלול השירות הצבאי שלו, הן כלוחם וכמפקד בשטח והן בתפקידי מטה מרכזיים. לאורך כל דרכו מסלול השירות שלו הפגין האלוף איזנקוט יושר ויושרה, ערכיות ועמידה על דעותיו ועקרונותיו", אמר שר הביטחון.



    0 תגובות